poniedziałek, 6 listopada 2017

Kawa


                                                          Witajcie ....


             Dziś troszeczkę przypomnienia tego co było....a to dzięki mojej szalonej ...mega uzdolnionej....kreatywnie zakręconej ....mega zdolniachy Ewuni klik ....i jeszcze kochamy tak samo kawusie :)....u mnie nawet przewijały się w pracach...
           
                     Uwielbiam pić z mlekiem, inaczej bym nie mogła lubię lekkie, ze mnie się śmieją że ja pije mleko z kawą . W okresie świątecznym zawsze kuszę się na te piernikowe, które tak wspaniale smakują w kawiarniach, natomiast w domu w owym okresie też dosypuje sobie przyprawy. Dla mnie fajnym rozwiązaniem stały się ekspresy Dolce Gusto  -jak tylko weszły do  sprzedaży skusiły mnie lekkością kawy oraz prostotą zrobienia,  jak mam ochotę zawsze w weekend musi być latte. Pijam bez cukru, jednak dla tych co muszą polecam alternatywę syrop z agawy- zamiennik miodu czy cukru.



5 komentarzy: