poniedziałek, 19 lutego 2018

Zakupy



                                                                            Witajcie ....

         Kolejnym miejscem który ucieszy każdego rękodzielnika jak i każdą osóbkę do znalezienia skarbów w niższych cenach jest sieć sklepów Action przybliżę kilka produktów które nabyłam za znacznie niższą cenę niż u konkurenci, w chwili obecnej jest kilka punktów w promieniu dolnego śląska. Znajdziemy wiele rzeczy do domu, nie znajdziemy ubrań. Wypad spontaniczny, polecam jednak wcześniej przeglądnąć gazetkę online-czego ja  nie zrobiłam. Po wyjściu było o kurczę to jeszcze było..... Byłam w Świdnicy.....
 
Znalazłam pudełka które długo szukałam, aby każda szufladka była przezroczysta i wyjmowana ...
                                                 do cekinków, świecidełek idealne ....12,99 zł ...
 


                                   Ci co kochają stempelki masę ich tam :)...z wykrojnikiem 8,39...bez 3.10

Perełki .....2,95   kwiatki2,95

Kosteczki 3 d ....trzy rozmiary w jednym opakowaniu za.....2,25


Bazy z kopertami 8szt za 2,55

 
 
           Kleje w aerozolu oraz klej tymczasowy za niecałe 10 zł ....u nas dwukrotność jak nie więcej.....
Znajdziemy kilka fajnych rzeczy do domu, dekoracji ...i myślę że każdy z domowników coś znajdzie dla siebie nawet nasze kochane połówki czy szkraby....

3 komentarze:

  1. Ty to zawsze coś ciekawego wynajdziesz ... oj majątek bym tam zostawiła :-)
    Dzięki za namiary

    OdpowiedzUsuń
  2. Martaaa!!!!!!!!To ty jedzies do actiona i nic nie mówisz?????????hahahhaha..nie no...pogadamy....

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że nie ma u mnie takiego sklepu. Świetne zakupy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń